Zespół

Barbara Labudda – szkolenia PR

Specjalizuje się w projektowaniu kompleksowych strategii PR, crisis/issues management oraz media relations. Jest konsultantem i trenerem komunikacji. Prowadzi zajęcia dla studentów w ramach Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie i Uniwersytetu Warszawskiego. Jest jednym z autorów „Leksykonu public relations”. Jako ekspert regularnie komentuje pod kątem wizerunkowym bieżące wydarzenia, wypowiadając się m.in. dla TVP, TVN24 i Polsat News. Jej szkolenia i metodologia były podstawą do realizacji jednego z programów publicystycznych o szkoleniach medialnych w Polsce dla TVN CNBC Biznes.

W 2010 roku brała udział w pracach najwęższego kręgu Sztabu Wyborczego w wyborach na Prezydenta RP, doradzała też strategicznie samorządowcom, zaś w 2007 r. wspierała jedną z głównych partii politycznych w kampanii do Sejmu i Senatu. Rok wcześniej, przez wzgląd na zaangażowanie komunikacyjne w działalność społeczną, trójmiejska Gazeta Wyborcza nadała jej tytuł Osobowości Miesiąca.

Ukończyła marketing (Uniwersytet Gdański) i podyplomowo psychologię reklamy (Uniwersytet Warszawski & Publicis). Studiowała też wokalistykę jazzową (Akademia Muzyczna w Gdańsku) oraz Management (ICAN Institute & Harvard Business Publishing).

Ewa Kaczmarek – expert public relations

Posiada doświadczenie we wszystkich obszarach PR. Jej zawodowa aktywność obejmuje pracę zarówno po stronie Klienta jak i mediów.

Prowadzi zajęcia z zakresu kampanii społecznych dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Przez wiele lat była dyrektorem PR firmy Messenger Service STOLICA SA / UPS Polska oraz kilku innych przedsiębiorstw. Prowadziła też działania komunikacyjne na rzecz jednej z największych agencji marketingowych w Polsce. Wcześniej współpracowała z Gazetą Wyborczą oraz chicagowskim oddziałem Voice of America.

Jest Laureatką Złotej Odznaki Public Relations UW/PAN oraz pomysłodawczynią i realizatorką wielu nagradzanych projektów, m.in. programu „Żyj smacznie i zdrowo” i „Stolica powodzianom”.

Ukończyła filologię polską i dziennikarstwo w Poznaniu oraz podyplomowe studia public relations UW/PAN w  Warszawie.

Maciej Sadowski – ekspert ds. marketingu i zarządzania

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, marketingu, trade marketingu, obsługi klientów oraz szkoleniach managerskich dla zespołów sprzedaży i wyższych szczebli zarządzania przedsiębiorstwa.
Zajmuje się doradztwem z zakresu budowania struktur organizacyjnych, tworzenia opisów stanowisk (ze szczególnym uwzględnieniem działów sprzedaży), tworzeniem systemów ocen pracowniczych oraz budowaniem programów rozwoju pracowników.

Przez 12 lat pracował w Dziale Sprzedaży i Dystrybucji Philip Morris Polska S.A. – poprzez kolejne szczeble w ramach Działu Sprzedaży do pozycji Area Sales Managera (był odpowiedzialny za sprzedaż, merchandising i promocję na obszarze połowy Polski – z 230 osobami raportującymi). Przez ostatnie 2,5 roku w Philip Morris pracował na stanowisku Sales & Distribution Organization Development Manager. W tym czasie prowadził szkolenia dla klientów firmy (sieci handlu detalicznego oraz hurtowni) oraz pracowników firmy (umiejętności sprzedaży, zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych, wprowadzenie do sprzedaży i dystrybucji itp.). Prowadził wewnętrzne szkolenia strategiczne dla pracowników z Polski i z zagranicy. Jednocześnie prowadził treningi on-the-job dla przedstawicieli handlowych, przełożonych zespołów handlowych i trenerów wewnętrznych.

Kierował lub uczestniczył w pracach zespołów projektowych zajmujących się: stworzeniem programu wprowadzania nowych pracowników do firmy (Induction Program), tworzeniem programów handlowych, firmowym magazynem handlowym, opracowywaniem zestawu modułów szkoleniowych dla klientów hurtowych i sieci detalicznych, tworzeniem standardów pracy przedstawicieli handlowych i ich przełożonych itp. Stworzył system planowania rozwoju pracowników Działu Sprzedaży i Dystrybucji.

Od 2003 roku prowadzi konsultacje i programy szkoleniowe dla przedstawicieli handlowych, menadżerów i kierowników sprzedaży. Świadczył usługi dla takich firm jak Philip Morris, Kraft Foods, JCDecaux, Galposter, Swatch Group, Lafarge, Continental, Mobile Experts czy Sensors. Zajmuje się również tłumaczeniem i przystosowywaniem do polskich warunków międzynarodowych i korporacyjnych programów szkoleniowych i doradczych. Szkoli m.in. takie firmy jak: Novartis, BP, Castrol, EMI, Gilette, BAT.
Swoimi działaniami obejmuje rynek Europy Centralnej, Południowej i Wschodniej.

Marcin Marczewski - expert z zarządzania ryzykiem i bezpieczeństwem

Ekspert w dziedzinie zarządzania ryzykiem, ciągłością działania, sytuacjami kryzysowymi i bezpieczeństwem biznesu z 15 letnim doświadczeniem. Zrealizował kilkadziesiąt projektów dla międzynarodowych korporacji, jak również małych i średnich firm w zakresie wdrożenia planów ciągłości działania, systemów kontroli wewnętrznej, programów zarządzania ryzykiem, i polityk bezpieczeństwa. W trakcie swojej kariery współpracował m.in. z PZU, RWE Poland, KGHM Polska Miedź, GDDKiA, Urzędem Komunikacji Elektronicznej, Goldbach Media, Mercedes Benz Denmark-Sweden, LUX MED, First Data Poland, Inteligo, ATENDE, L’Oreal, DB Schenker. Realizuje audyty systemów zarządzania, bezpieczeństwa informacji i systemów IT, a także projekty analityczne w obszarze ryzyka operacyjnego. Kierownik projektu zakończonego pierwszą w Polsce pełną certyfikacją systemu zarządzania ciągłością działania wg normy ISO 22301:2012. Specjalizuje się w sektorach finansowym, ubezpieczeniowym, logistycznym, IT, mediów tradycyjnych i elektronicznych oraz administracji publicznej. Ekspert ds. kontroli zarządczej w projektach IT w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji. Wykładowca na Wydziałach Zarządzania oraz Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej i trener podczas szkoleń m.in. w zakresie zasad komunikacji kryzysowej, bezpieczeństwa informacji, zarządzania ryzykiem, ciągłością działania oraz usługami IT. Członek zespołu Politechniki Warszawskiej w projekcie NCBiR „Opracowanie metodyki oceny ryzyka na potrzeby systemu zarządzania kryzysowego Państwa”. Akredytowany trener PECB Kanada, członek Stowarzyszenia Zarządzania Ryzykiem POLRISK. Prywatnie pasjonat nowych technologii w zakresie business intelligence i komunikacji mobilnej. Posiada następujące certyfikaty:

  • PECB Certified ISO 31000 Risk Manager,
  • DRI Certified Business Continuity Professional (CBCP),
  • Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Ciągłością Działania wg. normy BS 25999,
  • Audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg. normy ISO/IEC 27001,
  • Audytor Systemu Zarządzania Usługami IT wg. wymagań normy ISO/IEC 20000

Waldemar Władyga – audyty energetyczne

Audytor z kilkunastoletnim doświadczeniem, wykonał ok. 150 audytów energetycznych i efektywności ekologicznej zarówno dla podmiotów publicznych, jak i prywatnych. Posiada wykształcenie ekonomiczne. Studia podyplomowe ukończył z zakresu zarządzania nieruchomościami oraz ich wyceny. Jest również licencjonowanym zarządcą nieruchomości. Posiada uprawnienia do wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej budynków nr MI/ŚE/1883/2009

Audyty energetyczne wykonał m.in. na zlecenie:

  • NZOZ „KLINIKA” sp. z o.o.
  • „ART-RAM” Edward Kudyba
  • Starostwa Powiatowego w Lubartowie,
  • Starostwa Powiatowego we Włodawie,
  • Starostwa Powiatowego w  Opolu Lubelskim,
  • Urzędu Gminy w Cegłowie
  • Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie,
  • Podhalańskiego Szpitala  Specjalistycznego w Nowym Targu,
  • Muzeum Pałacu Królewskiego w Wilanowie,
  • Urzędu Skarbowego we Wrocławiu,
  • Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w Warszawie,
  • Krynickiej Spółdzielni Mieszkaniowej.