Trening medialny

Czego dotyczy

Odpowiednie przygotowanie (uczymy, jak opanować stres, w jaki sposób szukać i formułować materiały, które pomogą uatrakcyjnić nasze wypowiedzi, czym jest Talking Point, Soud bite i jak je stworzyć na własny użytek)

Przeprowadzenie spotkania (innego podejścia wymaga telewizyjna setka, komentarz w studio, rozmowa typu Life on Tape, a innego debata z drugim rozmówcą przed kamerą. Podpowiadamy, jak w tych sytuacjach zapanować nad głosem, treścią przekazu i komunikacją niewerbalną – by nie tylko „udzielać odpowiedzi”, ale też nauczyć się aktywnie komunikować)

Budowanie relacji po emisji materiału (pokazujemy dobre praktyki kontaktu z dziennikarzami i wydawcami TV; podpowiadamy, jak reagować na ewentualne błędy czy manipulacje wynikające z montażu, uczymy co zrobić, by zostać dobrze zapamiętanym)

Do kogo jest kierowane

Eksperci i specjaliści, rzecznicy prasowi, politycy i działacze społeczni, szefowie firm oraz instytucji, managerowie wyższego szczebla i wszystkie inne osoby, które w swojej pracy chcą lub muszą występować przed kamerą (stacji telewizyjnych, targów, filmów promocyjnych), na konferencjach prasowych oraz spotykać się z dziennikarzami z prasy i radia

Korzyści

Sukces medialny